امواج آشفتگی !


نت های آشفته

باور کن از تلاطم امواج آشفتگی خسته ام ...

 

 

                           آخرهم نفهمیدم چه باید کنم !

                                  اینگونه که دلم تیر میکشد ؛ کبود میشود ؛ تنگ میشود .

                                  باید دل عادت کند به همین که مانده است آیا ؟

                                  به همین اندک یاد ؟

                                          به همین ته مانده خاطره ؟

                          به همین اندک ، به همین ته مانده که دلم کفایت نمی کند !

                          یا باید همه را پاک کنم ؟ هرچه که مانده ...

                          و به همه چیز پشت پا زنم ؛ برگردم به همان که شاید در دل خواهم .

                          آخر کدامین راه مرا می خواند !

                                   در میان امواج آشفتگی

                                              تنها یک چیز را میدانم ...

                          چرخ گردون ؛ سرنوشتی که همه از آن دم میزنند

                          تنها یک وهم ، یک سراب است !

                          سرنوشت ، قلب من است !

                          قلب من که نمی داند صبر کند ؛

                          یا رؤيا ی سرش را فراموش ...؟؟؟

               پ نت : ترسم از این است که ؛

                                 من در میان امواج آشفتگی باشم

                                 و اما تو ؛

                                 با دگری در ساحل ، شاد و خندان

                                 روی ماسه ها قدم زنی ...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت14:38---26 اسفند 1392
چقدسخته قلبت توخزانی گرفتارباشه که ازترس خشک شدن التماس بارونوکنی.من خسته ام ازتمام عاشقانه هاکی میشه خدابی بهونه تودفترعشقش اسم منولاک بگیره خسته ام ازتمام عاشقانه هایی که هرچی فریادشون میزنی کسی نیست بشنوه چرانشنیدی تپش های قلبموکه داره دقیقه دقیقه التماس ساعتهارومیکنه براپایان فقط پایان ....دومین وبلاگی بودکه باعاشقانه هاش اشک ریختم قشنگ نبودتلخ بودممنون
پاسخ: سیـاه دود می کند سیگارم ... نه ؛ دود سیگار نیست دلم سوخته … مرسی بابت جمله های پرت


BB
ساعت23:37---10 اسفند 1392
زن ....جنس عجیبی ست!

چشم هایش را که می بندی, دیدِ دلش بیشتر...

دلش را که میشکنی, باران لطافت از چشم هایش سرازیر...ا

انگار درست شده تا...روی عشق را کم کند



پاسخ: زن هارو زیادی رویایی نکن ! مشیناختم زن هایی رو که بجای بوسه نیشت میزدن


harf
ساعت18:24---7 اسفند 1392
سلام

کل متنش رو دوس داشتم، ولی قسمت آخرش حرف دله منه ،خیلی دارم سختی میکشم این چند وقت ولی دوس ندارم شکایت کنم،چون احساس میکنم شایدامتحان باشه.

ببخشین،نمیدونم چرا دارم اینا رو به شما میگم.

شاید بخاطره آشناییه،نمیدونم،بیخیال

بای
پاسخ: Hamechi Daste Adam Khodeshe ! Taghdiro Ghesmati Dar Kar nis


ملیسا
ساعت2:55---6 اسفند 1392
خیلی قشنگ بوووووووووود
پاسخ: Tnx Melisa


erfan
ساعت17:04---21 بهمن 1392
تبریک میگم داش وبلاگت خیلی خوبه واقعا لذت بردم فقط حیف شد نمیشه چیزی ازش کپی کرد تبریک میگم لینکت میکنم دوست داشتی تو هم منو لینک کن


موفق باشی=D D
پاسخ:لطف داری عرفان خان .
no copy



سحر
ساعت23:17---17 بهمن 1392
خیـــــــــــــــــــلی قشنگ بود...ممنون...!
پاسخ:خواهش tnx


سحر
ساعت23:16---17 بهمن 1392
خیـــــــــــــــــــلی قشنگ بود...ممنون...!

انسان ساده
ساعت20:45---17 بهمن 1392
سلام.وبلاگت قشنگ بود.به منم سر بزن

بیا کمی انسانیت رو رواج بدیم
پاسخ:tnx انسانیت باس تو ذات باشه . یاد گرفتنی نی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: